Reklama v Microsoft Ads

Reklama v Microsoft Ads vám ponúka široké možnosti propagácie na portáloch ako Bing, Yahoo! či DuckDuckGo.

Výhody pre váš biznis

Prečo využívať reklamu v Microsoft ads?

Využite potenciál ďalších platforiem

Ak využívate Google Ads na našom trhu a máte v ňom veľmi dobré výsledky, potom stojí za to poobzerať sa aj po tejto platforme, z ktorej viete využiť potenciál, hlavne ak sa tam už nachádza vaša konkurencia.

Oslovenie nových cieľových skupín

Produkty Microsoft sú využívané hlavne v korporátoch a štátnej správe, čo je pre mnohých predajcov zaujímavá cieľovka. Ak ste v týchto skupinách našli potenciálneho klienta, treba začať uvažovať o spustení reklám.

Naše služby

Čo vám ponúkame

Reklamy vo vyhľadávaní

Tieto reklamy vám zabezpečia to, aby ste boli viditeľní na popredných priečkach v textovom vyhľadávaní Bing a prípadne ich partnerov.

Reklamy v obsahovej sieti (bannerová reklama)

Microsoft ponúka propagáciu aj v obsahovej sieti, čo sa týka hlavne zahraničných užívateľov, pre systémy ako Microsoft Outlook, Edge, MSN a portály CBS Sports, Everyday Health, The Atlantic či Reuters

Lokálne reklamy

V Microsoft Ads vieme vytvárať aj lokálne kampane, ktoré boli nedávno do systému integrované a zobrazujú sa pri identifikácii lokálneho vyhľadávania na mapách Bingu.

Reklamy v nákupoch

Podobne ako pri Google, Microsoft podporuje aj reklamy v Nákupoch, kde sa zobrazuje v hornej časti obrázok, názov, jeho cena, prípadne ďalšie detaily.

Video reklamy

V určitých krajinách dokážete cez Microsoft Ads spúšťať aj reklamy v CTV alebo obsahovej sieti vo formátoch a prevedení podobnom ako pri YouTube.

Reklamy na aplikácie

Tieto reklamy fungujú na podobnom princípe ako rozšírené textové reklamy, pričom vedú užívateľa priamo do Apple alebo Google App store.

Neviete, ktorá reklama vám prinesie najväčší úžitok? Objednajte si vstupnú PPC konzultáciu zadarmo. Radi vám poradíme.

Proces spolupráce

Ako postupujeme

Tvorba účtov a prepojení​

1. krok
Reklamný účet vytvoríme tak, aby bol korektne pripravený na propagáciu. S ním aj všetky ostatné súčasti.

Príprava analytiky

2. KROK
Na to aby všetko mohlo fungovať tak ako má a aby sme mohli dosahovať želaný výkon, musíme vedieť kampane vyhodnocovať. Toto zanalyzujeme a prípadne nastavíme všetko od návrhu až po realizáciu v systéme GTM.

Analýza kľúčových slov

3. krok
Toto je esenciálna súčasť kampaní vo vyhľadávaní. Bez toho aby sme vedeli že čo a v akých objemoch sa vyhľadáva, nemôžeme pripraviť efektívne kampane.

Príprava štruktúry účtu

4. krok
Základný prehľad o tom, čo sa v účte bude nachádzať a v akom rozsahu nám poskytne návrh štruktúry. Podľa nej už vieme ako budeme postupovať pri tvorbe.

Návrh na kreatívy

5. krok
Na to aby mohol grafik vytvoriť správne bannery potrebuje od nás správne podklady ako rozmery, alebo informáciu o tom, čo sa na banneroch môže alebo nemôže nachádzať, ako by mali byť teda zostavené, aby v reklamách dobre vyzerali.

Tvorba kampaní

6. krok
Podklady a prostredie máme hotové, môžeme sa pustiť do práce. Tvorba je už len čerešničkou na torte a aj keď zaberie tiež dosť času, bez kvalitnej a dôkladnej prípravy by to nikdy nešlo.
Výsledky

Relevantná návštevnosť, povedomie a samozrejme zisk

Relevantná návštevnosť z vyhľadávacích fráz z Bing na vašom webe

Ľudia vás nájdu na to, čo chcete, resp. podľa výrazov ktoré sú relevantné službám a produktom ktoré predávate.

Zvýšenie povedomia

Vďaka dodatočnému pokrytiu v reklamnej siete zasiahnete ďalšie zaujímavé publiká.

A samozrejme vyšší zisk

Vďaka vyladenému procesu od relevantného návštevníka na vašom webe až po úspešnú objednávku.

Pridajte sa k našim spokojným klientom

Napíšte nám

Pomôžeme vášmu biznisu vyrásť vďaka Microsoft Ads