Články o marketingu
Google Ads konverzie vs import GA4 konverzií
Vyhodnocovanie akcií na webe v súvislosti s reklamou patrí k základným marketingovým činnostiam. Tieto akcie sú v marketingu označované ako…
Čo sú to Riešenia v Google Ads a ako ich využiť naplno
Google Ads, ako jedna z najvýznamnejších platforiem pre digitálnu reklamu, neustále prináša inovácie, ktoré majú za cieľ zjednodušiť prácu inzerentov…
Kreatívne formáty reklám pre maximálnu výkonnosť v PPC
Reklama už dávno nie je len o pútavých sloganoch a farebných banneroch. V digitálnom veku je úspech PPC kampaní čoraz…
Koniec cookies 3. strán – všetko čo by ste mali vedieť
V januári 2020 Google oznámil, že sa pridá k Safari a Firefoxu a rovnako zakáže vo svojom prehliadači Chrome cookies…
Využitie Google Merchant center dát pre rast biznisu
Google Merchant Center je nástroj od spoločnosti Google, ktorý umožňuje e-commerce podnikom nahrať produkty a informácie o skladoch, čím zvyšuje…
Server-side tracking pre Meta Ads cez Stape.io
Určiť účinnosť PPC kampaní je kľúčové pre úspech každej firmy, ktorá inzeruje v online priestore. V dnešnej dobe, keď nemôžeme…