Články o marketingu
Atribúcie a ich význam v Google a Facebook reklame
Atribučné modelovanie je mocný nástroj každého marketéra. Jeho zlé nastavenie môže vašu kampaň stáť viac peňazí alebo skresľovať jej výsledky.…
Facebook a Google reklama: Aký je medzi nimi rozdiel?
Chcete mať reklamu na Facebooku alebo v Google, no netušíte, aké možnosti tieto platformy ponúkajú? Vytvorili sme pre vás základný…
Facebook Pixel – čo to je a ako ho naplno využiť?
Pri online reklame je pre zadávateľov dôležitý jeden základný parameter – jej cena. Ak to aspoň trochu s reklamou myslíte…
7 dôvodov, prečo využívať brandové kampane vo vyhľadávaní v Google Adwords
Mnoho slovenských spoločností si myslí, že brandová kampaň vo vyhľadávaní (teda reklama zameraná na ich značku) je neefektívny a zbytočný…
Čo je skóre kvality a relevancie reklám a ako vám môže pomôcť?
Jedným z mnohých spôsobov, ktorými môžeme hodnotiť úspešnosť online reklamy, je hodnotenie kvality. Zjednodušene môžeme povedať, že tento indikátor hovorí…
Google znovu rozširuje reklamy a pridáva aj responzívny formát
Nie je to tak dávno (cca polovica roku 2016), čo Google do Adwords zaviedol nový, rozšírený formát reklám – tzv.…