Články o marketingu
Pomôžeme vám pochopiť a optimalizovať reklamu v sieti Google, na Facebooku a Instagrame, či dokonca vytvárať úspešné online stratégie.
Ako optimalizovať kampane v Google Shopping
Google Shopping je ďalšia forma online reklamy v PPC, ktorá zobrazuje produkty vo výsledkoch vyhľadávania v Google. V porovnaní s…
Ako zistíte, že správca vašich Facebook kampaní nie je seriózny
Pri manažovaní Facebook kampaní pre našich klientov sa stretávam s rôznym prístupom v prípade, keď preberám kampane od iného správcu.…
Skóre relevancie skončí, nahradia ho 3 nové metriky
V roku 2015 Facebook predstavil v Ads Manager užitočnú funkciu: skóre relevancie. Pokiaľ chcete na prvý pohľad vedieť, ako dobre…
Facebook Ads: Od 9/2019 bude optimalizácia rozpočtu povinná. Čo to znamená?
Viac než rok dozadu Facebook spustil funkciu optimalizáciu rozpočtu (campaign budget optimization. Od 1. septembra to bude zásadná zmena, ktorá ovplyvní spôsob vytvárania štruktúry reklamných kampaní.
Ako upraviť propagované príspevky na Facebooku a zachovať si reakcie
Jedna z mnohých vecí, ktorá dokáže ľudí iritovať na sociálnych sieťach je zistenie, že urobili zbytočnú gramatickú chybu v príspevku,…
4 nové vyhľadávacie metriky Google Ads, ktoré nahradia priemernú pozíciu
Ide o často používanú, no často zle pochopenú metrika. Je moja PPC reklama prvá, alebo sa mi môže dariť ešte…