Články o marketingu
Pomôžeme vám pochopiť a optimalizovať reklamu v sieti Google, na Facebooku a Instagrame, či dokonca vytvárať úspešné online stratégie.

Server-side tracking pre Meta Ads cez Stape.io
Určiť účinnosť PPC kampaní je kľúčové pre úspech každej firmy, ktorá inzeruje v online priestore. V dnešnej dobe, keď nemôžeme…

Využitie Sitemapy na budovanie feedov pre DSA
V dnešnej rýchlo sa meniacej digitálnej dobe je kľúčové prispôsobiť sa k dynamike internetového prostredia. V tejto súvislosti majú dynamické…

Google Consent mode v2 – už sa mu nevyhnete
V uplynulom období došlo k viacerým zmenám v tom, ako platformy nakladajú s osobnými údajmi používateľov. Išlo hlavne o Consent…

Demand Gen v Google Ads – využite jej potenciál na maximum
V júni 2023 Google v reakcii na meniace sa správanie spotrebiteľov a trendy videoobsahu predstavil nový typ kampane na generovanie…

Čo je to CSS systém Googlu a aké sú jeho výhody a nevýhody
Téma CSS Google Nákupov predstavuje najväčšiu zmenu v Google Nákupoch za posledné roky. CSS systémy sa stali dôležitou súčasťou e-commerce…

Rozdiely a nezrovnalosti vo výsledkoch z Google Ads, Google Analytics a Meta Ads
Vyhodnocovanie efektívnosti reklám patrí k základným marketingovým činnostiam, kde analytické nástroje zohrávajú hlavnú rolu. Bežne sa pre vyhodnocovanie kampaní používajú…