Články o marketingu
Čo robiť, keď na váš brand biduje konkurencia
Vidieť meno svojho konkurenta na stránke s výsledkami vyhľadávania nie je nikdy príjemný pocit. O to horšie to je, ak…
Ako správne pristupovať k pridávaniu prístupov vo FB Business Manageri
Mnoho ľudí sa pri nastavovaní Business Manager účtu stretáva s viacerými problémami a prekážkami. Veľmi častou z nich je nastavenie…
Zlepšite presnosť merania konverzií v Google Ads vďaka rozšíreným konverziám
Opatrenia na ochranu osobných údajov a pripravované odstraňovanie súborov cookies tretích strán stále viac sťažujú sledovanie a zacielenie spotrebiteľov na…
Performance Max kampane nahradia Smart Shopping, otestovali sme ich za vás
Google minulý rok už dlhšie avizoval spustenie nového typu kampane s názvom Performance Max, ktorá funguje na základe strojového učenia.…
Ako na FB CAPI aj bez programátora
Integrácia Facebook Conversion API je v súčasnosti dôležitou súčasťou merania výsledkov z reklamy na Facebooku. Doteraz bol na to vždy…
Šesť nástrojov, ktoré môžeme využívať namiesto FB Analyticsu
Od 1. júna 2021 už samostatný nástroj Facebook Analytics nie je viac k dispozícii. Spoločnosť Facebook sa rozhodla využívanie nástroja…