Články o marketingu
Využitie Sitemapy na budovanie feedov pre DSA
V dnešnej rýchlo sa meniacej digitálnej dobe je kľúčové prispôsobiť sa k dynamike internetového prostredia. V tejto súvislosti majú dynamické…
Google Consent mode v2 – už sa mu nevyhnete
V uplynulom období došlo k viacerým zmenám v tom, ako platformy nakladajú s osobnými údajmi používateľov. Išlo hlavne o Consent…
Demand Gen v Google Ads – využite jej potenciál na maximum
V júni 2023 Google v reakcii na meniace sa správanie spotrebiteľov a trendy videoobsahu predstavil nový typ kampane na generovanie…
Čo je to CSS systém Googlu a aké sú jeho výhody a nevýhody
Téma CSS Google Nákupov predstavuje najväčšiu zmenu v Google Nákupoch za posledné roky. CSS systémy sa stali dôležitou súčasťou e-commerce…
Rozdiely a nezrovnalosti vo výsledkoch z Google Ads, Google Analytics a Meta Ads
Vyhodnocovanie efektívnosti reklám patrí k základným marketingovým činnostiam, kde analytické nástroje zohrávajú hlavnú rolu. Bežne sa pre vyhodnocovanie kampaní používajú…
Ako nám ChatGPT pomáha v PPC
Technológie umelej inteligencie sa posledné roky aktívne vyvíjajú a implementujú v mnohých odvetviach, najmä v online sfére. Algoritmy AI dnes…