Články o marketingu
Pripravte sa na bezplatný Google Shopping (Nákupy)
Spoločnosť Google prichádza s významnou zmenou, ktorá sa týka platformy Google Shopping. Umožní majiteľom firiem a spoločností zápis produktov do…
Limity tlačidla Boost na Facebooku
Ak je Facebook súčasťou vášho marketingového mixu, určite ste sa už po publikovaní príspevku stretli s tlačidlom Boost. Táto funkcia…
Google uvádza nové rozšírenia o formulár pri reklamách vo vyhľadávacej sieti
Google Ads prichádza s novou formou rozšírenia reklám vo vyhľadávacej sieti, ktorá je už niekoľko týždňov v testovaní. Ide o…
Ako optimalizovať kampane v Google Shopping
Google Shopping je ďalšia forma online reklamy v PPC, ktorá zobrazuje produkty vo výsledkoch vyhľadávania v Google. V porovnaní s…
Ako zistíte, že správca vašich Facebook kampaní nie je seriózny
Pri manažovaní Facebook kampaní pre našich klientov sa stretávam s rôznym prístupom v prípade, keď preberám kampane od iného správcu.…
Skóre relevancie skončí, nahradia ho 3 nové metriky
V roku 2015 Facebook predstavil v Ads Manager užitočnú funkciu: skóre relevancie. Pokiaľ chcete na prvý pohľad vedieť, ako dobre…