Články o marketingu
Pomôžeme vám pochopiť a optimalizovať reklamu v sieti Google, na Facebooku a Instagrame, či dokonca vytvárať úspešné online stratégie.

Skóre relevancie skončí, nahradia ho 3 nové metriky
V roku 2015 Facebook predstavil v Ads Manager užitočnú funkciu: skóre relevancie. Pokiaľ chcete na prvý pohľad vedieť, ako dobre…

Facebook Ads: Od 9/2019 bude optimalizácia rozpočtu povinná. Čo to znamená?
Viac než rok dozadu Facebook spustil funkciu optimalizáciu rozpočtu (campaign budget optimization. Od 1. septembra to bude zásadná zmena, ktorá ovplyvní spôsob vytvárania štruktúry reklamných kampaní.

Ako upraviť propagované príspevky na Facebooku a zachovať si reakcie
Jedna z mnohých vecí, ktorá dokáže ľudí iritovať na sociálnych sieťach je zistenie, že urobili zbytočnú gramatickú chybu v príspevku,…

4 nové vyhľadávacie metriky Google Ads, ktoré nahradia priemernú pozíciu
Ide o často používanú, no často zle pochopenú metrika. Je moja PPC reklama prvá, alebo sa mi môže dariť ešte…

Všetko, čo potrebujete vedieť o umiestnení Facebook reklám, aby ste zvýšili svoje konverzie
Na Facebooku sa nachádza niečo cez 2,5 milióna Slovákov. Používajú ho spotrebitelia, podnikatelia ako aj top manažment veľkých firiem. To…

Možnosti formátov reklamy na Facebooku a ako ich využiť naplno
Ľudia denne strávia na sociálnych sieťach v priemere viac ako 2 hodiny času. Väčšinu z tohto času venujú Facebooku. Ten…