Články o marketingu
Pomôžeme vám pochopiť a optimalizovať reklamu v sieti Google, na Facebooku a Instagrame, či dokonca vytvárať úspešné online stratégie.

Aké zmeny a výhody nám prinesie prechod na Google Analytics 4?
Milióny firiem a organizácií na celom svete využívajú nástroj Google Analytics, aby lepšie pochopili svojich online návštevníkov. Nie je žiadnym…

Čo robiť, keď na váš brand biduje konkurencia
Vidieť meno svojho konkurenta na stránke s výsledkami vyhľadávania nie je nikdy príjemný pocit. O to horšie to je, ak…

Ako správne pristupovať k pridávaniu prístupov vo FB Business Manageri
Mnoho ľudí sa pri nastavovaní Business Manager účtu stretáva s viacerými problémami a prekážkami. Veľmi častou z nich je nastavenie…

Zlepšite presnosť merania konverzií v Google Ads vďaka rozšíreným konverziám
Opatrenia na ochranu osobných údajov a pripravované odstraňovanie súborov cookies tretích strán stále viac sťažujú sledovanie a zacielenie spotrebiteľov na…

Performance Max kampane nahradia Smart Shopping, otestovali sme ich za vás
Google minulý rok už dlhšie avizoval spustenie nového typu kampane s názvom Performance Max, ktorá funguje na základe strojového učenia.…

Ako na FB CAPI aj bez programátora
Integrácia Facebook Conversion API je v súčasnosti dôležitou súčasťou merania výsledkov z reklamy na Facebooku. Doteraz bol na to vždy…