Články o marketingu
Pomôžeme vám pochopiť a optimalizovať reklamu v sieti Google, na Facebooku a Instagrame, či dokonca vytvárať úspešné online stratégie.
Ako správne pristupovať k pridávaniu prístupov vo FB Business Manageri
Mnoho ľudí sa pri nastavovaní Business Manager účtu stretáva s viacerými problémami a prekážkami. Veľmi častou z nich je nastavenie…
Zlepšite presnosť merania konverzií v Google Ads vďaka rozšíreným konverziám
Opatrenia na ochranu osobných údajov a pripravované odstraňovanie súborov cookies tretích strán stále viac sťažujú sledovanie a zacielenie spotrebiteľov na…
Performance Max kampane nahradia Smart Shopping, otestovali sme ich za vás
Google minulý rok už dlhšie avizoval spustenie nového typu kampane s názvom Performance Max, ktorá funguje na základe strojového učenia.…
Ako na FB CAPI aj bez programátora
Integrácia Facebook Conversion API je v súčasnosti dôležitou súčasťou merania výsledkov z reklamy na Facebooku. Doteraz bol na to vždy…
Šesť nástrojov, ktoré môžeme využívať namiesto FB Analyticsu
Od 1. júna 2021 už samostatný nástroj Facebook Analytics nie je viac k dispozícii. Spoločnosť Facebook sa rozhodla využívanie nástroja…
Gmail kampane končia, využite potenciál discovery kampaní
Kampane s reklamami v Gmaile sú od júla 2021 už len “na čítanie”. Znamená to, že inzerenti už viac nebudú môcť vytvárať nové Gmail kampane, ani vykonávať zmeny v existujúcich. Zmeny sa týkajú akýchkoľvek existujúcich reklám v Gmaile. Ak sa Gmail kampaní nechcete vzdať, presedlajte na discovery kampane. Umožňujú rozšíriť váš dosah z Gmailu aj na ďalšie platformy, ktoré vlastní Google.