A - E

Bidding

Bidding, resp. ponúkanie, je základným aspektom PPC inzercie, ktorý zohráva kľúčovú úlohu pri určovaní, koľko je inzerent ochotný zaplatiť za každé kliknutie na svoju reklamu. Tento proces je neoddeliteľnou súčasťou celkového úspechu PPC kampaní, ovplyvňuje umiestnenie reklamy, viditeľnosť a v…

Denný rozpočet

Denný rozpočet je základným pojmom v oblasti PPC reklamy. Zohráva kľúčovú úlohu pri správe finančných aspektov online reklamných kampaní. Toto nastavenie určuje maximálnu sumu peňazí, ktorú ste ochotní minúť za svoje PPC kampane za jeden deň. Pochopenie a optimalizácia denného…

CTA – Výzva na akciu

Výzva na akciu (CTA) je kľúčovým prvkom v oblasti PPC reklamy. Slúži ako katalyzátor zapojenia používateľov a konverzie. Výzva na akciu je stručné a pôsobivé direktívne vyhlásenie, často prezentované vo forme textu alebo vizuálnych prvkov, strategicky navrhnuté s cieľom vyzvať…

Automatická optimalizácia

Automatická optimalizácia v PPC je inteligentná funkcia poskytovaná rôznymi platformami PPC reklamy. Je navrhnutá tak, aby automaticky upravovala nastavenia kampane, bidingu alebo parametre zacielenia s cieľom zvýšiť výkonnosť kampane na základe údajov v reálnom čase.  Cieľom tejto funkcie, ktorá je…

E-commerce

E-commerce alebo elektronický obchod je proces predaja a nákupu produktov a služieb prostredníctvom internetu. Zákazníci prichádzajú na web alebo marketplace a nakupujú produkty pomocou elektronických platieb. Po prijatí transakcie obchod odosiela objednaný produkt alebo poskytuje zakúpenú službu. Vo všeobecnosti e-commerce…

Affiliate Marketing

Affiliate marketing je forma online marketingu, v ktorej spoločnosti alebo jednotlivci (affiliate partneri – publisheri) propagujú produkty alebo služby iných spoločností (affiliate programy – inzerenti) a dostávajú odmeny za každý úspešný predaj alebo akciu, ktorú pomôžu generovať. Tieto akcie môžu…

E-mail marketing

E-mail marketing patrí medzi priame formy marketingu, kde sú formou e-mailov používateľom odosielané rôzne informácie. E-maily bývajú odosielané s cieľom dosiahnutia nejakého konkrétneho cieľa, akým býva zvýšenie predaja, získanie nových zákazníkov, udržanie existujúcich zákazníkov alebo poskytovanie informácií a hodnotného obsahu.…

Atribúcia

Čo je to atribúcia? Cesta, počas ktorej sa používateľ dostane do kontaktu s reklamou býva zložitejšia, ako len kliknutie na reklamu a nákup. V marketingu je za atribúciu, teda pripisovanie, považovaná akási skupina aktivít používateľa, ktoré vedú k želanému výsledku…