O - S

Štruktúrované dáta

Štruktúrované dáta označujú starostlivo usporiadané a naformátované informácie používané napríklad v reklamách. Implementácia štruktúrovaných dát môže viesť k zvýšeniu relevantnosti reklám, čím zlepší ich viditeľnosť vo výsledkoch vyhľadávania a mieru prekliknutia (CTR). Prečo sú štruktúrované dáta dôležité Implementácia štruktúrovaných dát…

SEM marketing

Search engine marketing (SEM), alebo maketing vo vyhľadávaní, je účinná stratégia digitálneho marketingu, ktorá zahŕňa propagáciu webových stránok zvyšovaním ich viditeľnosti na stránkach s výsledkami vyhľadávacích nástrojov (SERP) prostredníctvom organického vyhľadávania (SEO) aj platenej reklamy (PPC). Ide o komplexný prístup…

Pokročilá stratégia konverzie

Pokročilá stratégia konverzie (advanced conversion) znamená využitie sofistikovaných stratégií a nástrojov zameraných na starostlivé sledovanie, analýzu a optimalizáciu konverzných akcií vyplývajúcich z platených reklám. To zahŕňa techniky, ako je viacdotyková atribúcia (multi-touch attribution), sledovanie naprieč zariadeniami a nasadenie pokročilých algoritmov…

Používateľ

V oblasti PPC sa pojem „používateľ“ (user) vzťahuje na jednotlivcov, ktorí interagujú s online obsahom. Častokrát sa vzťahuje na cieľové publikum, ktoré chcete osloviť prostredníctvom svojho reklamného úsilia. Prečo je používateľ dôležitý Koncept používateľa má v PPC svete prvoradý význam,…

Predajný lievik

Predajný lievik (funnel) je základným konceptom v oblasti PPC reklamy. Zohráva kľúčovú úlohu pri vedení potenciálnych zákazníkov na ceste od počiatočného povedomia až po uskutočnenie nákupu. Čo je predajný lievik Predajný lievik je vizuálna reprezentácia cesty zákazníka, ktorá ilustruje fázy,…

Remarketing

Remarketing je účinná stratégia, ktorá zahŕňa zacielenie na používateľov, ktorí už predtým interagovali s webovou stránkou alebo reklamami. Tento prístup umožňuje znovu sa spojiť s potenciálnymi zákazníkmi, čím sa posilní povedomie o značke a zvýši sa pravdepodobnosť konverzií. Prečo je…

Striedanie reklám

Striedanie reklám je dôležitým aspektom PPC reklamy, ktorá zohráva kľúčovú úlohu pri určovaní, ktoré reklamy v rámci kampane sa zobrazia cieľovému publiku. Nastavenie striedania reklám vám umožňuje určiť, ako často chcete, aby sa reklamy vo vašej reklamnej skupine zobrazovali vo…

Súbory cookie

Súbory cookie, základný komponent v oblasti PPC, zohrávajú kľúčovú úlohu pri formovaní prostredia digitálnej reklamy. Cookies  sú kľúčové v PPC kampaniach, ich používanie prináša výhody a sú dôležité pri optimalizovaní kampaní a dosahovaní reklamných cieľov. Čo sú súbory cookie v PPC…

Reklamné rozšírenia

Reklamné rozšírenia sú dodatočné informácie alebo odkazy, ktoré môžete pridať k textovým alebo vizuálnym reklamám v službe Google Ads. Ich cieľom je rozšíriť obsah reklamy a poskytnúť potenciálnym zákazníkom viac relevantných informácií, ktoré ich môžu presvedčiť o hodnote produktu alebo…

Sitemap

Sitemap, resp. mapa stránok je súbor obsahujúci zoznam všetkých stránok na webovej stránke. Je to dôležitý prvok pre optimalizáciu vyhľadávania na internete, pretože umožňuje vyhľadávačom ľahko nájsť všetky stránky na webe a zlepšiť tak ich indexáciu. Pomocou neho môžete dávať …

Obsahová sieť Google

Obsahová sieť Google je celosvetovou sieťou grafických reklám, ktorá má dosah na viac ako 90 % používateľov internetu na celom svete a každý mesiac má viac ako bilión zobrazení viac ako 1 miliarde používateľov. Množstvo flexibilných formátov reklamy umožňuje osloviť…

PPC

Skratka pre pay-per-click je model, v ktorom inzerenti platia poplatok za každé kliknutie.