O - S

Reklamný karusel

Reklamný karusel, alebo posuvný pás s reklamami je inovatívny formát reklamy, ktorý umožňuje zobrazovať viacero obrázkov alebo videí v posuvnom páse. Táto interaktívna funkcia zvyšuje vizuálnu príťažlivosť reklám, ponúka používateľom dynamický zážitok zo sledovania a vám poskytuje rozšírený kreatívny priestor na prezentáciu…

Používateľ

V oblasti PPC sa pojem „používateľ“ (user) vzťahuje na jednotlivcov, ktorí interagujú s online obsahom. Častokrát sa vzťahuje na cieľové publikum, ktoré chcete osloviť prostredníctvom svojho reklamného úsilia. Prečo je používateľ dôležitý Koncept používateľa má v PPC svete prvoradý význam,…

Predajný lievik

Predajný lievik (funnel) je základným konceptom v oblasti PPC reklamy. Zohráva kľúčovú úlohu pri vedení potenciálnych zákazníkov na ceste od počiatočného povedomia až po uskutočnenie nákupu. Čo je predajný lievik Predajný lievik je vizuálna reprezentácia cesty zákazníka, ktorá ilustruje fázy,…

Remarketing

Remarketing je účinná stratégia, ktorá zahŕňa zacielenie na používateľov, ktorí už predtým interagovali s webovou stránkou alebo reklamami. Tento prístup umožňuje znovu sa spojiť s potenciálnymi zákazníkmi, čím sa posilní povedomie o značke a zvýši sa pravdepodobnosť konverzií. Prečo je…

Striedanie reklám

Striedanie reklám je dôležitým aspektom PPC reklamy, ktorá zohráva kľúčovú úlohu pri určovaní, ktoré reklamy v rámci kampane sa zobrazia cieľovému publiku. Nastavenie striedania reklám vám umožňuje určiť, ako často chcete, aby sa reklamy vo vašej reklamnej skupine zobrazovali vo…

Súbory cookie

Súbory cookie, základný komponent v oblasti PPC, zohrávajú kľúčovú úlohu pri formovaní prostredia digitálnej reklamy. Cookies  sú kľúčové v PPC kampaniach, ich používanie prináša výhody a sú dôležité pri optimalizovaní kampaní a dosahovaní reklamných cieľov. Čo sú súbory cookie v PPC…

Reklamné rozšírenia

Reklamné rozšírenia sú dodatočné informácie alebo odkazy, ktoré môžete pridať k textovým alebo vizuálnym reklamám v službe Google Ads. Ich cieľom je rozšíriť obsah reklamy a poskytnúť potenciálnym zákazníkom viac relevantných informácií, ktoré ich môžu presvedčiť o hodnote produktu alebo…

Sitemap

Sitemap, resp. mapa stránok je súbor obsahujúci zoznam všetkých stránok na webovej stránke. Je to dôležitý prvok pre optimalizáciu vyhľadávania na internete, pretože umožňuje vyhľadávačom ľahko nájsť všetky stránky na webe a zlepšiť tak ich indexáciu. Pomocou neho môžete dávať …

Obsahová sieť Google

Obsahová sieť Google je celosvetovou sieťou grafických reklám, ktorá má dosah na viac ako 90 % používateľov internetu na celom svete a každý mesiac má viac ako bilión zobrazení viac ako 1 miliarde používateľov. Množstvo flexibilných formátov reklamy umožňuje osloviť…

PPC

Skratka pre pay-per-click je model, v ktorom inzerenti platia poplatok za každé kliknutie.

Facebook Pixel

Facebook Pixel je malý kúsok JavaScript kódu, ktorý umožňuje sledovať aktivitu užívateľov na vašom webe.

Skóre kvality

Skóre kvality je hodnotenie kvality a relevantnosti kľúčových slov podľa Google.