Sitemap, resp. mapa stránok je súbor obsahujúci zoznam všetkých stránok na webovej stránke. Je to dôležitý prvok pre optimalizáciu vyhľadávania na internete, pretože umožňuje vyhľadávačom ľahko nájsť všetky stránky na webe a zlepšiť tak ich indexáciu. Pomocou neho môžete dávať …
Správca značiek Google alebo Google Tag Manager (GTM) je bezplatný nástroj, ktorý umožňuje inštalovať, ukladať a spravovať marketingové značky bez úpravy kódu webových stránok. Marketingové značky sú malé útržky kódu, ktoré sledujú akcie používateľov a zhromažďujú údaje. Najbežnejším príkladom marketingovej…
Nástroj, vďaka ktorému môžete jednoduchým spôsobom vytvárať pútavé, prispôsobené video reklamy a grafické reklamy vo veľkom rozsahu. Bol vytvorený s cieľom pomôcť dizajnérskym a mediálnym tímom zefektívniť a rozšíriť proces vytvárania multimediálnych reklám. Ads Creative Studio umožňuje inzerentom vytvárať viaceré…
V online marketingu konverzie sú jedným z najdôležitejších ukazovateľov úspechu. Ide o dokončenie návštevníkom požadovaného cieľa na vašom webe, ktorý považujete za hodnotný a viete ho zmerať. Môže ísť o nákup, odoslanie formulára, prihlásenie sa na odber newsletteru a pod. …
Forma reklamy, ktorá vyzerá ako bežný obsah na stránke, ale je financovaná reklamným partnerom. Ide o reklamu, ktorá je zahrnutá do obsahu tak, aby vyzerala prirodzene a nepôsobila ako tradičná reklama. Cieľom natívnej reklamy je zabezpečiť, aby ju užívatelia nevnímali…
Obsahová sieť Google je celosvetovou sieťou grafických reklám, ktorá má dosah na viac ako 90 % používateľov internetu na celom svete a každý mesiac má viac ako bilión zobrazení viac ako 1 miliarde používateľov. Množstvo flexibilných formátov reklamy umožňuje osloviť…
Skratka pre pay-per-click je model, v ktorom inzerenti platia poplatok za každé kliknutie.
Facebook Pixel je malý kúsok JavaScript kódu, ktorý umožňuje sledovať aktivitu užívateľov na vašom webe.
Skóre kvality je hodnotenie kvality a relevantnosti kľúčových slov podľa Google.
Je jednou z hlavných reklamných sietí Google, ktorá funguje na systéme zadávanie vyhľadávacích dopytov a prehľadávania webov.
Metrika PNO je obľúbená metrika v našej krajine a susednom Česku, ktorá vznikla relatívne nedávno.
Návratnosť výdavkov na reklamu (ROAS) je metrika, ktorá meria výnosy na každé euro vynaložené na kampaň.